چگونه برای جلوگیری از بیماری IGA پیشرفت
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بیماری IGA پیشرفتشایعترین علائم نفروپاتی IgA در ادرار تیره، و یا هماچوری، به ویژه در شرایط استرس های فیزیولوژیکی، مانند بعد از سرد است. IgA نفروپاتی یک بیماری پیشرونده، که توسعه به نارسایی کلیه با درمان موثر است. در بسیاری از موارد، بیماران IgA در یک کشور با ثبات است. پزشکان دریافته اند که حدود 25 درصد از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در، یک بیماری که به نارسایی مزمن کلیوی، در نهایت، مرحله نهایی نارسایی کلیه توسعه وجود دارد. اما چگونه برای جلوگیری از بیماری IGA پیشرفت؟

در مرحله اول، برای جلوگیری از عفونت خاص.

بعضی از عفونتهای به سرعت می تواند از بیمار تغییر دولت، حتی یک تیز بدتر شدن بیمار است. در برخی از عفونت، از جمله عفونت های ویروسی و برخی از باکتری. مانند عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، گلو درد. از آنجا که این بیماری شایع هستند، مردم ممکن است از این بیماری ها رنج می برند، بیماران باید بسیار مراقب برای جلوگیری از این عفونت ها و جلوگیری از عود و زوال آنها.

دوم، توجه به آماده سازی.

علاوه بر اجتناب از این نوع از عفونت ها، بیماران همچنین باید توجه به عوارض جانبی این داروها پرداخت، چرا که این داروها توسط ریه ها و کلیه ها جایگزین شدند، اگر این داروها عوارض جانبی است که می تواند آسیب به کلیه ها منجر شود. بیماران باید برخی از کارشناسان قبل از مصرف مواد مخدر مشورت کنید.

سوم، آیا نمی شود بیش از حد خسته.

بیماران با غلظت IgA یک استراحت خوب، خودتان را بیش از حد خسته را ندارد، و بیدار ماندن تا دیروقت به کار خواهد آسیبی به بدن بیمار شود. بنابراین، بیماران نیاز به یک استراحت خوب، حفظ روحیه ی خوب، انجام برخی ورزش با شدت متوسط.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,جلوگیری از عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: